Alpha Strike - dyskusja ogólna

BattleTech na makiecie
Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Ryoken »

Na początek nowości:

http://bg.battletech.com/forums/index.p ... 349.0.html

Point Value wyliczane z BV średnio spisuje się w AS.
Dlatego ogłoszono Open Beta nowego systemu PV, na Drive Thru lub w Battleshopie są pliki za darmoszkę.

Natomiast Companion do AS to po prostu pierwszy duuuży dodatek, który będzie zawierał sporo nowości, możliwe że zasady LAM, SHM czy tripodów, a nawet capital scale dla AS.
Do tego personalizacja pilotów, ich zdolności (port z AToW), zdobywanie doświadczenia itp.

Szczegóły tutaj:

http://bg.battletech.com/?p=5403
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Brathac »

BV nie jest doskonały to tym bardziej wywodzące się z niego PV nie może być dobre.
Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Awatar użytkownika
Kret
Admiral
Admiral
Posty: 2451
Rejestracja: 2013-08-16- 12:34

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Kret »

Czy na spotkaniu w Łodzi (jesli się uda) moglibyśmy spróbować AS?

Zwłaszcza, że wygląda na to, że można sobie dowolnie skalować działania. Jestem ciekawy, ile tych statystyk byłoby do zastosowania w skali 15mm.

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Ryoken »

Na większą skalę pasują jednak karty mechów z CBT. Pokombinować za to można przy squadach piechoty.

Gdybym się wybierał do Łodzi to zmontował bym Chaos Campaign w AS.
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Awatar użytkownika
Kret
Admiral
Admiral
Posty: 2451
Rejestracja: 2013-08-16- 12:34

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Kret »

Czyli w 15mm używałbyś kart do CBT?

Pytam, bo problem będzie realny najdalej na kolejnym Pyrkonie.

ssm
Captain
Captain
Posty: 958
Rejestracja: 2014-01-12- 21:57

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: ssm »

Kret pisze:Czy na spotkaniu w Łodzi (jesli się uda) moglibyśmy spróbować AS?

Zwłaszcza, że wygląda na to, że można sobie dowolnie skalować działania. Jestem ciekawy, ile tych statystyk byłoby do zastosowania w skali 15mm.

Przepraszam za derailowanie tematu, ale o jakim spotkaniu w Łodzi mowa?

Czy o tym, czy jeszcze są jakieś dodatkowe plany?

Awatar użytkownika
Kret
Admiral
Admiral
Posty: 2451
Rejestracja: 2013-08-16- 12:34

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Kret »

O tym właśnie.

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Ryoken »

http://www.icv2.com/articles/news/28344.html

Alpha Strike nominowany do Origins Award w kategorii Best Miniature Figure Rules.
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: SeeM »

Niedawno wziąłem PDFa z Alfą i całość zasad dla walki lądowej (raptem 30 stron) dla graczy przywyczajonych do kilograma metalu na stole to super sprawa. No i moim zdaniem wybrali adekwatny rozdział z historii uniwersum dla graczy wchodzących w system. Nie wiem jak wygląda Sędzia Dread, ale z HeroClixem Alpha Strike powinno sobie poradzić.
+

Awatar użytkownika
Krionah
Senior Warrant Officer
Senior Warrant Officer
Posty: 64
Rejestracja: 2013-10-31- 8:42
Lokalizacja: Kalisz

Re: Alpha Strike - dyskusja ogólna

Post autor: Krionah »

Grał już ktoś na zasadach AS? Przeczytałem podręcznik i jakoś nie jestem przekonany do tego systemu. Mam wrażenie, że ciężkie mechy schodzą ze stołu już po dwóch trafieniach a lekkie od byle pierdnięcia. Ostatnio naczytałem i naoglądałem się o zasadach do Firestorm Armady i Full Thrusta i w mojej ocenie są one o wiele ciekawsze niż te, które proponuje AS. Po głowie chodzi mi jak zaadaptować zasady FA do domowej wersji AS.

ODPOWIEDZ