Problem z megamek

Czyli BT na ekranie
Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Problem z megamek

Post autor: ManganMan »

nahar pisze: 2022-11-12- 15:35 Dzięki. Ściągnąłem to co podałeś, i też Jave Oracla. Na tej Oraclowej działa bez tego pliku wykonywalnego. Przypomnij mi proszę czemu służył ten start.bat? Czy my go używaliśmy do deweloperki?
Start.bat służył do łatwego odpalania gry z pliku .jar, bez grzebania w linii poleceń. I tak, też go używaliśmy w deweloperce.

PS: Jeśli wersja 0.48 ci działa bez problemu z pliku start.bat, to wywal Java 1.8 od Oracle'a, gdyż znając intencje twórców, przyszła wersja stabilna będzie wymagała albo Java 11, lub (co bardziej prawdopodobne) Java 17.
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z megamek

Post autor: SeeM »

ManganMan pisze: 2022-11-12- 15:54
nahar pisze: 2022-11-12- 15:35Dzięki. Ściągnąłem to co podałeś, i też Jave Oracla. Na tej Oraclowej działa bez tego pliku wykonywalnego. Przypomnij mi proszę czemu służył ten start.bat? Czy my go używaliśmy do deweloperki?
Start.bat służył do łatwego odpalania gry z pliku .jar, bez grzebania w linii poleceń. I tak, też go używaliśmy w deweloperce.

PS: Jeśli wersja 0.48 ci działa bez problemu z pliku start.bat, to wywal Java 1.8 od Oracle'a, gdyż znając intencje twórców, przyszła wersja stabilna będzie wymagała albo Java 11, lub (co bardziej prawdopodobne) Java 17.
Wygląda na to, że to się znowu zmieni. MegaMek 0.49 jest projektowany i budowany w oparciu o Javę od fundacji Eclipse - https://adoptium.net/ . Eclipse to znana marka - kiedyś ich oprogramowanie było domyślnym środowiskiem programistycznym dla Androida - i siedzi w Javie od dawna. Przede wszystkim Adoptium można i dystrybuować, więc Twoje "bundle" MegaMeka i Javy może nie będą już konieczne. Ludzie od MegaMeka będą mogli sami o to zadbać.
+

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Problem z megamek

Post autor: ManganMan »

SeeM pisze: 2022-11-13- 12:21 Wygląda na to, że to się znowu zmieni. MegaMek 0.49 jest projektowany i budowany w oparciu o Javę od fundacji Eclipse - https://adoptium.net/ . Eclipse to znana marka - kiedyś ich oprogramowanie było domyślnym środowiskiem programistycznym dla Androida - i siedzi w Javie od dawna. Przede wszystkim Adoptium można i dystrybuować, więc Twoje "bundle" MegaMeka i Javy może nie będą już konieczne. Ludzie od MegaMeka będą mogli sami o to zadbać.
Miejmy nadzieję. No ale jakby co, dalej będę używać swojego distra (wersji) Javy mimo wszystko :)

EDIT: Nic z tego, dostałem odpowiedź od admina serwera Discorda od MegaMeka: https://discord.com/channels/4587053279 ... 8786116628
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Problem z megamek

Post autor: nahar »

Ba, dziś próbowałem zagrać scenariusze z Botem. I dupa. Bot robi autodisconnet. Ktoś coś wie? Bo na 100% kiedyś grałem te scenariusz z botem.

josel
Ensign
Ensign
Posty: 141
Rejestracja: 2021-06-08- 16:58

Re: Problem z megamek

Post autor: josel »

Ja też po wczorajszej rozgrywce miałem problem z "princessą".Odmówiła posłuszeństwa i nie mogłem jej dodać żadnej jednostki,nawet jak robiłem change owner to jednostki znikały,musiałem robić reinstalke,ktoś wie o co chodzi?

ODPOWIEDZ