Solaris VII - 3068

Czyli BT na ekranie
Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: Brathac »

Możesz mi przelosować tego Assaulta.
Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: nahar »

Brathac pisze: 2020-12-25- 14:49 Możesz mi przelosować tego Assaulta.

SPA 7 - Weapon Master -2 do ataku wybraną bronią (albo MPL, albo GR)
Pilot 4 Elita P3 G2
Mech 3 - Cerberus MR-V3

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: Brathac »

Panzerfaustyna będzie mieć specjalizację w Gaussach. :twisted:
Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: ManganMan »

No proszę. Akurat wezmę War Doga i będzie super. :D
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: nahar »

ManganMan pisze: 2020-12-25- 23:50 No proszę. Akurat wezmę War Doga i będzie super. :D
eee.... okej klimat Solaris +1000, masz melee master mecha z mieczem do wyboru i bierzesz WarDoga.

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: ManganMan »

nahar pisze: 2020-12-26- 10:23 eee.... okej klimat Solaris +1000, masz melee master mecha z mieczem do wyboru i bierzesz WarDoga.
Jednak wezmę Sparthę bo jest bug wizualny z War Dogiem (brak przypisanego modelu png do pliku mtf).
Obrazek
Problem jest już zgłoszony.

A swoją drogą...

Kod: Zaznacz cały

Physical attacks for Spatha SP1-X (ManganMan)
    Sword attack on War Dog WR-DG-02FC (Princess); needs 4, rolls 11 :  - Direct Blow - hits (using Left Side table) LL
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 16 damage to LL.
            8 Armor remaining.


    Sword attack on War Dog WR-DG-02FC (Princess); needs 4, rolls 9 :  - Direct Blow - hits (using Left Side table) LL
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 15 damage to LL.
            Armor destroyed.
             9 Internal Structure remaining.
            Critical hit on LL. Roll is (10+1) = 11; 2 locations.
            CRITICAL HIT on Upper Leg.
            CRITICAL HIT on Hip.



War Dog WR-DG-02FC (Princess) must make 3 piloting skill roll(s) (leg/foot actuator hit; hip actuator hit; 20+ damage).
The base target is 4 [1 (Base piloting skill) + 3 (Gyro damaged)].
    Roll #1, (1 (Base piloting skill) + 3 (Gyro damaged) + 1 (leg/foot actuator hit) + 2 (hip actuator hit) + 1 (20+ damage)); needs 8, rolls 4 : falls.
    War Dog WR-DG-02FC (Princess) falls on its front, suffering 8 damage.
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 5 damage to RA.
            17 Armor remaining.
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 3 damage to LT.
            10 Armor remaining.

Pilot of War Dog WR-DG-02FC (Princess) "Monique Beich" must roll 8 to avoid damage; rolls 7 : fails.
        Pilot of War Dog WR-DG-02FC (Princess) "Monique Beich" takes 1 damage (1 total hits).
        Pilot of War Dog WR-DG-02FC (Princess) "Monique Beich" needs a 3 to stay conscious.  Rolls 7 : successful!

---


Spatha SP1-X (ManganMan) must make 1 piloting skill roll(s) (20+ damage).
The base target is 5 [5 (Base piloting skill)].
    Roll #1, (5 (Base piloting skill) + 1 (20+ damage)); needs 6, rolls 4 : falls.
    Spatha SP1-X (ManganMan) falls on its front, suffering 6 damage.
        Spatha SP1-X (ManganMan) takes 5 damage to LL.
             Reflective armor takes double damage from physical damage:  22 armor increases 5 damage by 5, for 10 total damage.
            12 Armor remaining.
        Spatha SP1-X (ManganMan) takes 1 damage to RT.
             Reflective armor takes double damage from physical damage:  12 armor increases 1 damage by 1, for 2 total damage.
            10 Armor remaining.

Pilot of Spatha SP1-X (ManganMan) "Jose Mier" must roll 6 to avoid damage; rolls 2 : fails.
        Pilot of Spatha SP1-X (ManganMan) "Jose Mier" takes 1 damage (1 total hits).
        Pilot of Spatha SP1-X (ManganMan) "Jose Mier" needs a 3 to stay conscious.  Rolls 7 : successful!

---


Weapons fire for Spatha SP1-X (ManganMan)
    Streak SRM 6 at War Dog WR-DG-02FC (Princess); needs 6, rolls 9 :  - Direct Blow - 6 missile(s) hit (using Rear table).

        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to RTR.
            1 Armor remaining.

        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to RA.
             8 Internal Structure remaining.
            Critical hit on RA. Roll is (7+1) = 8; 1 location.
            CRITICAL HIT on Gauss Rifle.
            *** Gauss Rifle EXPLODES!  20 DAMAGE! ***
                >War Dog WR-DG-02FC (Princess) suffers catastrophic damage, but the autoeject system was engaged.
            
War Dog WR-DG-02FC (Princess) must make a piloting skill check (landing in clear terrain).
            Needs 0 [1 (ejecting) + 1 (automatic ejection) - 2 (landing in clear terrain)], rolls 6 : succeeds.
                    The pilot ejects safely!
        *** War Dog WR-DG-02FC (Princess) DESTROYED by ejection! ***
                War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 20 damage to RA.
                     SECTION DESTROYED.
                12 damage transfers to RT.
                    Critical hit on RA.         Roll is 5;         no effect.
                War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 12 damage to RT.
                     4 Internal Structure remaining.
                    Critical hit on RT.         Roll is 6;         no effect.

        Pilot of War Dog WR-DG-02FC (Princess) "Monique Beich" has ejected, so no damage is dealt!


        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to RA.
        2 damage transfers to RTR.
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to RTR.
            Armor destroyed.
             3 Internal Structure remaining.
            Critical hit on RT. Roll is (10+1) = 11; 2 locations.
            CRITICAL HIT on Engine.
            CRITICAL HIT on Engine.

        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to LTR.
             10 Internal Structure remaining.
            Critical hit on LT. Roll is (3+1) = 4; no effect.

        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to CTR (critical).
             14 Internal Structure remaining.
            Critical hit on CT. Roll is (8+1) = 9; 1 location.
            CRITICAL HIT on ECM Suite (Guardian).
            Critical hit on CT. Roll is (5+1) = 6; no effect.

        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 2 damage to LTR.
             8 Internal Structure remaining.
            Critical hit on LT. Roll is (11+1) = 12; 3 locations.
            CRITICAL HIT on Engine.
            CRITICAL HIT on Gauss Rifle Ammo [IS] (7).
            CRITICAL HIT on Gauss Rifle Ammo [IS] (8).


    Medium X-Pulse Laser at War Dog WR-DG-02FC (Princess); needs 4, rolls 6 : hits  (using Rear table) LA
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 6 damage to LA.
        6 damage transfers to LTR.
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 6 damage to LTR.
             2 Internal Structure remaining.
            Critical hit on LT. Roll is 11; 2 locations.
            CRITICAL HIT on Engine.
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) has taken 4 engine hits this phase.
        Checking for engine explosion on 10, roll is 4.
        Engine safety systems remain in place.
            CRITICAL HIT on Gauss Rifle Ammo [IS] (8).


    Medium X-Pulse Laser at War Dog WR-DG-02FC (Princess); needs 4, rolls 8 :  - Direct Blow - hits  (using Rear table) LL
        War Dog WR-DG-02FC (Princess) takes 7 damage to LL.
             SECTION DESTROYED.
            Critical hit on LL. Roll is (10+1) = 11; 2 locations.
            CRITICAL HIT on - Streak SRM 2 (OS).
            CRITICAL HIT on Foot.

War Dog WR-DG-02FC (Princess) must make 1 piloting skill roll(s) (20+ damage).
The base target is 6 [1 (Base piloting skill) + 2 (Left Leg Hip Actuator destroyed) + 3 (Gyro damaged)].
    Roll #1, (1 (Base piloting skill) + 2 (Left Leg Hip Actuator destroyed) + 3 (Gyro damaged) + 1 (20+ damage)); needs 7, rolls 10 : succeeds.
    

---


Physical attacks for Spatha SP1-X (ManganMan)
    Sword attack on MechWarrior Monique Beich (Princess); needs 7, rolls 8 : hits MEN
        Infantry platoon caught in the open!!!  Damage doubled.
        MechWarrior Monique Beich (Princess) takes 2 damage to MEN.
             PLATOON KILLED,
*** MechWarrior Monique Beich (Princess) DESTROYED by damage! ***


    Sword attack on MechWarrior Monique Beich (Princess); needs 7, rolls 10 :  - Direct Blow - hits MEN
        MechWarrior Monique Beich (Princess) takes 2 damage to MEN.
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: nahar »

Zainstaluj sobie od nowa MegaMek stabilnego. Powinno zadziałać. Być może zagramy na wersji deweloperskiej jeszcze muszę to przetestować.

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: ManganMan »

Dobra, pomogło. Jednak to była degradacja danych.
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: nahar »

Solaris 7 jesień 3068
Kilka miesięcy po zdobyciu Fortu Delta przez połączone siły 25 Dywizji Milicji WoB oraz Mechwojowników stajni Bromley.

Po bitwie udało Wam się uciec i dołączyć do reszty personelu Silver Dragonów. Ukryliście się w górach poza Solaris City. Wszystko czym dysponujecie to kilka mechów, kilka poduszkowców, VTOL-i i cywilnych pojazdów. Przez jakiś czas leczyliście rany i naprawialiście swój sprzęt. Nawiązaliście kontakt z kilkoma innymi grupami, które opierają się nadal okupacji Solaris7 przez siły Słowa Blake’a. Stajnia Silver Dragon próbuje scalić te grupki, w jednolitą organizację – Solaris Home Defense League. Dla bezpieczeństwa jesteście podzieleni na małe zespoły które operują niezależnie. SHDL boryka się przede wszystkim z brakiem bojowych mechów zdolnych nawiązać walkę z regularnymi oddziałami Blakistów. Nie brakuje Wam za to dobrych wojowników spośród zawodników różnych stajni. Mechy utracili w walce lub porzucili je w czasie ataków WoB.
Siatka informatorów SHDL doniosła, że za kilkanaście dni ma wylądować w Porcie Kosmicznym Solaris 7 statek WoB z transportem nowych mechów, przeznaczonych jako uzupełnienia dla pododdziałów 25 Dywizji Milicji WoB. Wasz zespół Dragon Five został wyznaczony do misji mającej na celu zdobycie nowych maszyn.
Sytuacja:
Port kosmiczny broniony jest przez kilkanaście wież uzbrojonych w wyrzutnie rakiet, lasery, karabiny maszynowe i działa.
Na jego teren swobodnie mogą wjeżdżać pojazdy cywilne oraz wojskowe należące do WoB i stajni które opowiedziały się po stronie Słowa Blake w czasie ataku na planetę. Zgodnie z informacjami wywiadu mechy mają być wyładowane z DropShipa i przez około dzień-dwa czekać na odbiór na płycie portu. Waszą szansą jest dowiezienie do mechów pilotów pojazdami cywilnym a następnie przedarcie się na południe przy wsparciu Waszych maszyn. Dodatkowo macie do dyspozycji kilka wojskowych poduszkowców przemalowanych w barwy WoB. Pojazdy te przewożą piechotę której zadaniem jest unieszkodliwienie wież strażniczych następnie wycofanie się do miasta (porzucając uzbrojenie i przebierając się w cywilne ubrania). Cała operacja została autoryzowana przez dowództwo SHDL.
Informacje przekazał agent o pseudonimie Salamandra.
Cel misji: wyprowadzić z portu kosmicznego 5 mechów.
Zasady:
Pojazdy cywilne: wieżyczki nie strzelają do pojazdów cywilnych o ile te nie rozwijają w ich polu widzenia prędkości Flank (czyli innymi słowy nie przekraczają prędkości).

Pojazdy wojskowe WoB: wieżyczki rozpoznają wroga w pojazdach WoB przejętych przez SHDL zgodnie z zasadami:
Tura w której pojazd pojawia się w polu widzenia obsługi wież – brak ostrzału.
W każdej kolejnej turze dla każdego z ujawnionych pojazdów rzuca się K6. Wynik równy turze oznacza uznanie przez obsługę wież, że pojazd jest wrogiem i rozpoczęcie ostrzału.
1 tura po kontakcie wizualnym 1 – wykrycie 2-6 obsługa nadal uznaje pojazd za WoB.
2 tura po kontakcie wizualnym 1-2 – wykrycie 3-6 obsługa nadal uznaje pojazd za WoB.
3 tura po kontakcie wizualnym 1-3 – wykrycie 4-6 obsługa nadal uznaje pojazd za WoB.
4 tura po kontakcie wizualnym 1-4 – wykrycie 5-6 obsługa nadal uznaje pojazd za WoB.
5 tura po kontakcie wizualnym 1-5 – wykrycie 6 obsługa nadal uznaje pojazd za WoB.
6 tura po kontakcie wizualnym – wieże rozpoczynają ogień.
Testuje się dla każdego z pojazdów na początku tury (w czasie rzutu na inicjatywę).

Jeżeli pojazd wojskowy WoB wejdzie na hex sąsiadujący z hexem na którym znajduje się mech WoB/pojazd Wob/wieża strażnicza, automatycznie następuje wykrycie SHDL
Niszczenie wież – w turze w której piechota SHDL wejdzie na hex wieży i będzie na nim w czasie fazy ostrzału obsługa zostaje wyłączona z walki – do końca gry wieża nie strzela – nawet jeżeli piechota SHDL opuści hex w kolejnych turach.

Przejmowanie mechów – w turze w której cywilny pojazd wiozący pilotów (po dwóch na pojazd) zatrzyma się na hexie sąsiadującym z wyłączonym mechem pilot wsiada do mecha. Mech na końcu tury jest przekazywany jako Traitor Unit. Mechy przekazywane są w stanie Hull Down. Wasi dodatkowi piloci mają G3 i P4.

Startowe umieszczenie pilotów mechów w pojazdach. Każdy pojazd cywilny przewozi 2 pilotów mechów. Możecie startowo umieścić pilotów w wojskowych poduszkowcach. Zniszczenie pojazdu powoduje automatyczną śmierć pilotów w tym pojeździe.
Przesiadanie się – w przypadku unieruchomienia/uszkodzenia pojazdu wiozącego pilotów mogą oni przesiąść się do innego pojazdu (w tym do pojazdu wojskowego WoB). Nowy pojazd musi zatrzymać się na hexie sąsiadującym z hexem zawierającym unieruchomiony pojazdu.

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Solaris VII - 3068

Post autor: nahar »

Wasz sprzęt:

Pojazdy cywilne:

Motuo Che Shang No.2
Sky Eye News Helicopter
Speeder
Ground Car
Jeep

Przejęte pojazdy WoB:

Heavy Hover APC
Maultier Hover APC
Saxon APC
Sprint Scout Helicopter
Anhur Transport

Piechota:

Foot Platoon (Flamer) x5
Foot Squad (SRM) x3
Foot Platoon (Gauss)
Foot Platoon (SRM)
SRM Foot Infantry (Citizens' Militia) x2

Mapa Zaczynacie na południe od portu kosmicznego. Zdobyte mechy muszą wydostać się z mapy przez południową krawędź.

ODPOWIEDZ