Ej, chcielibyście pograć prostą mini-kampanię przez MegaMeka.
Najemnicy, 3025, klepanie piratów. Chcecie?
Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Stabilna czy deweloperka?
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Na stabilnej wystarczy.
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Jak będzie przynajmniej 4 chętnych.
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
No dobra to parę szczegółów bo widzę ze nikt sie nie kwapi
Zaczynacie z 2.5 mln C-Billi i 15 XP. Za początkowy hajs możecie nabyć sobie lekkiego Mecha którym będziecie hasać. Za XP ew jedną cechę specjalną, jak tylko sprawdzę które działają w MegaMeku. Skille standardowo 4/5. Mozecie tez wybrać frakcję startową która daje dostęp do frakcyjnych Mechów.
Wygrana scenariusza (Mech przeżył) 350,000
Wygrana scenariusza (Mech ciężko uszkodzony) 250,000
Wygrana scenariusza (Mech zniszczony) 100,000
Przegrana scenariusza (Mech przeżył) 150,000
Przegrana scenariusza (Mech ciężko uszkodzony) 100,000
Przegrana scenariusza (Mech zniszczony) 50,000
Scenariusz może zakładać bonusy do kasy.
Wygrana scenariusza (pilot przeżył) 15 XP
Wygrana scenariusza (pilot "nie przeżył") 5 XP
Przegrana scenariusza (pilot przeżył) 8 XP
Przegrana scenariusza (pilot "nie przeżył") 3 XP
Każdy Mech/pojazd bojowy zniszczony 1XP
Za scenariusz dostają wszyscy. Za kille indywidualnie. Nie zakladamy śmierci pilotów, po prostu dostaja mniej expa.
Piloting 5 do 4 40
Piloting 4 do 3 80
Piloting 3 do 2 160
Piloting 2 do 1 320
Piloting 1 do 0 640
Gunnery 4 do 3 50
Gunnery 3 do 2 100
Gunnery 2 do 1 200
Gunnery 1 do 0 400
Odblokowanie Mediumów 30
Odblokowanie Heavych 60
Odblokowanie Assaultów 90
Cechy specjalne różnie
Skille wzrastają po kolei. Odblokowywanie klas Mechów dowolnie. Można od razu z Lighta do Assaulta.
Dostępne spec skille (wg Campaign Operations)
Cluster Hitter 10 +1 do Cluster Hit table
Dodge 10 +2 do bycia trafionym physicalem miast ataku
Eagle’s Eyes 10 jak BAP
Terrain master 10 zmniejszenie kar za ruch i walkę w konkretnych środowiskach (lasy, woda, bagna, góry)
Hot Dog 10 redukcja progów przegrzania
Human TRO 5 zwiększa szanse na krytyki (konkretne jednostki, Mechy, pojazdy itp)
Jumping Jack 10 Mniejsze kary do ataku po skoku
Maneuvering Ace 10 Możliwy ruch bokiem jak Quad
Weapon Master 10 -2 do ataku wybraną bronią
Melee Master 10 Dodatkowy atak fizyczny
Melee Specialist 5 -1 do fizycznego i 1 punkt obrażeń ekstra
Multi-Tasker 10 zmniejszone kary za drugi cel
Oblique Attacker 5 Mniejsze kary za atak pośredni, Indirect możliwy bez spottera
Range Master 10 Zmiana modów na konkretnym zasięgu
Sandblaster 10 Mody do cluster hit na konkretnych zasięgach
Sniper 15 Połowa kar za zasięgi
Ilość dostępnych SPA zależy od Cechy Pilotażu
Pilotaż 5 = 1 SPA
Pilotaż 4 = 2 SPA
Pilotaż 3 = 3 SPA
itd
Sprzedaż swojego Mecha - 80% ceny
Sprzedaż salvageu - 50% ceny dzielone przez uczestników misji
Zaczynacie z 2.5 mln C-Billi i 15 XP. Za początkowy hajs możecie nabyć sobie lekkiego Mecha którym będziecie hasać. Za XP ew jedną cechę specjalną, jak tylko sprawdzę które działają w MegaMeku. Skille standardowo 4/5. Mozecie tez wybrać frakcję startową która daje dostęp do frakcyjnych Mechów.
Wygrana scenariusza (Mech przeżył) 350,000
Wygrana scenariusza (Mech ciężko uszkodzony) 250,000
Wygrana scenariusza (Mech zniszczony) 100,000
Przegrana scenariusza (Mech przeżył) 150,000
Przegrana scenariusza (Mech ciężko uszkodzony) 100,000
Przegrana scenariusza (Mech zniszczony) 50,000
Scenariusz może zakładać bonusy do kasy.
Wygrana scenariusza (pilot przeżył) 15 XP
Wygrana scenariusza (pilot "nie przeżył") 5 XP
Przegrana scenariusza (pilot przeżył) 8 XP
Przegrana scenariusza (pilot "nie przeżył") 3 XP
Każdy Mech/pojazd bojowy zniszczony 1XP
Za scenariusz dostają wszyscy. Za kille indywidualnie. Nie zakladamy śmierci pilotów, po prostu dostaja mniej expa.
Piloting 5 do 4 40
Piloting 4 do 3 80
Piloting 3 do 2 160
Piloting 2 do 1 320
Piloting 1 do 0 640
Gunnery 4 do 3 50
Gunnery 3 do 2 100
Gunnery 2 do 1 200
Gunnery 1 do 0 400
Odblokowanie Mediumów 30
Odblokowanie Heavych 60
Odblokowanie Assaultów 90
Cechy specjalne różnie
Skille wzrastają po kolei. Odblokowywanie klas Mechów dowolnie. Można od razu z Lighta do Assaulta.
Dostępne spec skille (wg Campaign Operations)
Cluster Hitter 10 +1 do Cluster Hit table
Dodge 10 +2 do bycia trafionym physicalem miast ataku
Eagle’s Eyes 10 jak BAP
Terrain master 10 zmniejszenie kar za ruch i walkę w konkretnych środowiskach (lasy, woda, bagna, góry)
Hot Dog 10 redukcja progów przegrzania
Human TRO 5 zwiększa szanse na krytyki (konkretne jednostki, Mechy, pojazdy itp)
Jumping Jack 10 Mniejsze kary do ataku po skoku
Maneuvering Ace 10 Możliwy ruch bokiem jak Quad
Weapon Master 10 -2 do ataku wybraną bronią
Melee Master 10 Dodatkowy atak fizyczny
Melee Specialist 5 -1 do fizycznego i 1 punkt obrażeń ekstra
Multi-Tasker 10 zmniejszone kary za drugi cel
Oblique Attacker 5 Mniejsze kary za atak pośredni, Indirect możliwy bez spottera
Range Master 10 Zmiana modów na konkretnym zasięgu
Sandblaster 10 Mody do cluster hit na konkretnych zasięgach
Sniper 15 Połowa kar za zasięgi
Ilość dostępnych SPA zależy od Cechy Pilotażu
Pilotaż 5 = 1 SPA
Pilotaż 4 = 2 SPA
Pilotaż 3 = 3 SPA
itd
Sprzedaż swojego Mecha - 80% ceny
Sprzedaż salvageu - 50% ceny dzielone przez uczestników misji
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Startowe Mechy (później jeszcze frakcje)
Commando COM-1D 1,811,250
Commando COM-2D 1,823,750
Hornet HNT-151 1,212,700
Hornet HNT-152 1,248,700
Javelin JVN-10N 2,330,640
Locust LCT-1E 1,574,200
Locust LCT-1S 1,511,200
Locust LCT-1V 1,511,200
Locust LCT-3V 1,553,200
Stinger STG-3G 1,662,240
Stinger STG-3R 1,614,240
UrbanMech UM-R60 1,464,125
Wasp WSP-1A 1,614,240
Wasp WSP-1D 1,638,240
Wasp WSP-1K 1,614,240
Wasp WSP-1L 1,624,320
Wasp WSP-1W 1,633,320
Swojego Mecha można sprzedać za 80% wartości
Commando COM-1D 1,811,250
Commando COM-2D 1,823,750
Hornet HNT-151 1,212,700
Hornet HNT-152 1,248,700
Javelin JVN-10N 2,330,640
Locust LCT-1E 1,574,200
Locust LCT-1S 1,511,200
Locust LCT-1V 1,511,200
Locust LCT-3V 1,553,200
Stinger STG-3G 1,662,240
Stinger STG-3R 1,614,240
UrbanMech UM-R60 1,464,125
Wasp WSP-1A 1,614,240
Wasp WSP-1D 1,638,240
Wasp WSP-1K 1,614,240
Wasp WSP-1L 1,624,320
Wasp WSP-1W 1,633,320
Swojego Mecha można sprzedać za 80% wartości
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Wybór frakcji pozwala na zakup dodatkowych maszyn. Nie wiąże się z niczym innym.
Dom Kurita
Panther PNT-9R (2,449,260),
Jenner JR7-D (3,161,925)
Dom Davion
Valkyrie VLK-QA (2,166,320),
Fire Javelin JVN-10F (2,361,840)
Dom Liao
Raven RVN-2X (2,393,325),
Urbanmech UM-R60L (1,568,125)
Dom Marik
Spider SDR-5D (2,942,290),
Hermes HER-1B (2,612,220),
Hermes HER-1A (2,569,970)
Dom Steiner
Valkyrie VLK-QA (2,166,320),
Commando COM-1B (1,786,250)
Najemnicy
Flea FLE-4 (1,519,200)
Flea FLE-15 (1,519,200)
Firefly FFL-4A (2,164,500)
Dom Kurita
Panther PNT-9R (2,449,260),
Jenner JR7-D (3,161,925)
Dom Davion
Valkyrie VLK-QA (2,166,320),
Fire Javelin JVN-10F (2,361,840)
Dom Liao
Raven RVN-2X (2,393,325),
Urbanmech UM-R60L (1,568,125)
Dom Marik
Spider SDR-5D (2,942,290),
Hermes HER-1B (2,612,220),
Hermes HER-1A (2,569,970)
Dom Steiner
Valkyrie VLK-QA (2,166,320),
Commando COM-1B (1,786,250)
Najemnicy
Flea FLE-4 (1,519,200)
Flea FLE-15 (1,519,200)
Firefly FFL-4A (2,164,500)
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
UrbanMech UM-R60
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com
HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com
HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!
Re: Niezobowiązująca mini-kampania w czasach zarazy
Liao
Raven RVN-2X
Raven RVN-2X