Aktualizacje MM

Czyli BT na ekranie
josel
Ensign
Ensign
Posty: 141
Rejestracja: 2021-06-08- 16:58

Re: Aktualizacje MM

Post autor: josel »

MvB pisze: 2023-03-28- 16:43 Ustaw grę bot na bot a MegaMek zagra sam...
Tylko by nie poszedł w ślady Skynetu i nie uznał, że skoro może grać bez josela, to czynnik ludzki jest niepotrzebny. :lol:
No tak,na szczęście,na razie grę i komputer trzeba włączyć osobiście(do czasu) :lol:

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Nowa deweloperka 0.49.14, a w nim:

- Rozszerzone informacje w raporcie końca rundy (Marek się ucieszy);
- Poprawki do obliczania BV;
- Teraz przy strzelaniu mamy prawdziwy komputer celowniczy :lol:;
- Podejrzenie ruchów w kolejce jako nakładka (przez CTRL+T);
- Poprawki do Selektora Jednostek (w Lobby);
- Można używać ścieżki do załadowania zdalnego save'a z linii komend;

I wiele innych.

A co do 0.50:
We are still in the development portion of the current cycle. We've been able to implement a new version of Gradle (our build language) starting with the 0.49.11 release. As well as adding support for Java 17. This is still undergoing testing and we encourage players to use the programs with Java 17, but Java 11 remains our recommended choice for the .49.x Dev cycle. We are still working on the connection stability issues and are hopeful this release is the first step on the road to a fix.

We are getting to a point where we are starting to talk about 0.50.0 Stable, but we still have some significant things we need to complete and don't anticipate a new Stable anytime soon. At this point we have some good solid development releases and for security alone I'd recommend upgrading to Java 11 from Java 8.

Once that is done, we'd recommend trying a dev release like 0.49.12. With a milestone of 0.50.0 we need to make sure we get it right.
Link: https://bg.battletech.com/forums/index. ... ic=82131.0
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Jest i deweloperka 0.49.15, a w nim:

- Amunicja Air Defense do Arrow IV;
- Pierwsza iteracja bota (TestBot) w końcu przeszedł na "emeryturę";
- Naprawiono błąd w raportach końca rund (mogły powodować zapchanie pamięci na każdym serwerze, ewentualnie);
- Można obracać "camo" wedle uznania;
- Usprawniono obsługę MekView (teraz można je modyfikować za pomocą paru tagów html).

Sytuacja ze stabilką 0.50:
We are still in the development portion of the current cycle. We've been able to implement a new version of Gradle (our build language) starting with the 0.49.11 release. As well as adding support for Java 17. This is still undergoing testing and we encourage players to use the programs with Java 17, but Java 11 remains our recommended choice for the .49.x Dev cycle. We are still working on the connection stability issues and are hopeful this release is the first step on the road to a fix.

We are getting to a point where we are starting to talk about 0.50.0 Stable, but we still have some significant things we need to complete and don't anticipate a new Stable anytime soon. At this point we have some good solid development releases and for security alone I'd recommend upgrading to Java 11 from Java 8.

With a milestone of 0.50.0 we need to make sure we get it right.
Link: https://bg.battletech.com/forums/index. ... 935.0.html
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
czaki
Ensign
Ensign
Posty: 101
Rejestracja: 2013-08-08- 12:39

Re: Aktualizacje MM

Post autor: czaki »

Kiedy nasze serwery staną na 0.49.15?

Awatar użytkownika
MvB
Vice Admiral
Vice Admiral
Posty: 1805
Rejestracja: 2013-07-31- 11:57

Re: Aktualizacje MM

Post autor: MvB »

Po kilku problemach z developerkami oraz z Javą obydwa stoją na stabilnej.
Rzadkie zmienianie sprzyja temu, że grając w lidze/kampanii nawet po przerwie nie pojawia się problem, że komuś się nie chce uruchomić, zainstalować, coś nagle nie działa itd.
Kiedyś na ...46 była stabilna a na ..47 zmieniana częściej któraś nowsza developerska, ale chyba z serwerem były kłopoty gdy obsługiwał dwie.
W trakcie ligi lepiej tak jak jest, bo jeśli na jednym porcie gra się krzaczy można rozegrać mecz na drugim bez pukania do Brathaca/Ryo/SeeMa.
Obrazek in principio erat Verbum... Veni, vidi, Verbum vicit

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktualizacje MM

Post autor: SeeM »

czaki pisze: 2023-10-26- 11:46Kiedy nasze serwery staną na 0.49.15?
Tak jak MvB wspomina, MegaMek nie jest problemem, tylko wersja Javy. MegaMek ucieka od Javy Oracle. Na serwerze to nie problem, ale również na swoim domowym komputerze trzeba mieć drugą Javę na testowego MegaMeka. I czasem nie zawsze wiadomo, którą Javę sobie ten MegaMek wybierze, więc trzeba pisać małe skrypty startowe.

Przy okazji od razu poprawiła się stabilność. (-: Do testowej wersji chłopaki wołali mnie co tydzień, że trzeba serwer zresetować. A teraz nie pamiętam, kiedy ostatnio się tam ostatnio logowałem. 0.48 jest bardzo bezobsługowa.
+

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Jest deweloperka 0.49.17.

A w nim:

- Piechota na bestiach (tak, w końcu będzie można osiodłać branthy z Lopeza) :lol:
- Zapisywanie quirków w sejwach przestanie być wspierane (to zostało przeniesione do plików pojazdów i mechów);
- Wstępne wsparcie customowych dodatków (userfiles);
- Dodano kartę TRO do właściwości jednostek (wstępnie);
- Dodano ostrzeżenie przez zapadnięciem się struktury przed ruchem/skokiem (wreszcie).

Więcej tutaj:
https://megamek.org/2023/12/31/New-Deve ... 49.17.html
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktualizacje MM

Post autor: SeeM »

ManganMan pisze: 2023-12-31- 23:03- Dodano ostrzeżenie przez zapadnięciem się struktury przed ruchem/skokiem (wreszcie).
Komu jeszcze figurka wlazła na budynek, chociaż w zamyśle miała przejść parterem? (-: To jest bardzo dobra zmiana.
+

Awatar użytkownika
Luxny
Lieutenant J.G.
Lieutenant J.G.
Posty: 154
Rejestracja: 2023-01-24- 10:09

Re: Aktualizacje MM

Post autor: Luxny »

SeeM pisze: 2024-01-01- 12:38
ManganMan pisze: 2023-12-31- 23:03- Dodano ostrzeżenie przez zapadnięciem się struktury przed ruchem/skokiem (wreszcie).
Komu jeszcze figurka wlazła na budynek, chociaż w zamyśle miała przejść parterem? (-: To jest bardzo dobra zmiana.
Nauczyłem się pilnować przed wchodzeniem na budynki i liczyć masę czy się zawalą, więc takie wypadki RACZEJ mi się już nie zdarzają. Ale czasem człowiekowi odwala z innych powodów :D.
Raz w kampanii straciłem mecha pilotowanego przez mechawojownika z ulepszonym gunnery, ejectował się i wylądował nieprzytomny na dachu budynku. Wpadłem w panikę, że zaraz go stracę więc bez zastanowienia wskoczyłem na to pole najbliższym mechem, a przez to, że nie zachowałem zimnej krwii to nie policzyłem masy.
Budynek zawalił się od ciężaru maszyny, mech prone, a mechawojownik którego chciałem uratować zginął pod gruzami :D

ODPOWIEDZ