Aktualizacje MM

Czyli BT na ekranie
Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Wyszła wersja deweloperska 0.49.9.

https://megamek.org/2022/09/07/New-Deve ... .49.9.html
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Wyszedł hotfix jako wersja 0.49.10.
Naprawia błąd że zmianą amunicji powodującej awarię gry, oraz problemy z MiniMapką.

https://megamek.org/2022/09/12/New-Deve ... 49.10.html
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Aktualizacje MM

Post autor: Brathac »

Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Brathac pisze: 2022-12-22- 21:37 Nowa developerka 0.49.11

https://megamek.org/2022/12/22/New-Deve ... 49.11.html
Fajnie byłoby spróbować zagrać w Alpha Strike'a, nawet jeśli jego obsługa jest dopiero wstępna 😄
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
nahar
Rear Admiral
Rear Admiral
Posty: 1250
Rejestracja: 2013-09-01- 21:49
Lokalizacja: Targówek

Re: Aktualizacje MM

Post autor: nahar »

No dobra sciągnąłem sobie 49.11 ale woła Jave 11? Jakoś to można obejść?

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

nahar pisze: 2023-02-09- 0:11 No dobra sciągnąłem sobie 49.11 ale woła Jave 11? Jakoś to można obejść?
Wersja 0.49.11 ma Javę 11 jako minimum, ale jeśli chcesz zostać przy 1.8, to jedyny sposób to zrobić skrypt odpalający grę z samodzielnej wersji owej Javy.

Napiszę więcej po robocie.
► Pokaż Spoiler
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Aktualizacje MM

Post autor: Brathac »

Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Aktualizacje MM

Post autor: ManganMan »

Drukowanie kart do AS, nowe SPA (Cross Country SPA, Environmental Specialist, Terrain Master (Nightwalker)) i następne unikalne maszynki z RecGuide, między innymi. Nieźle.
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

josel
Ensign
Ensign
Posty: 141
Rejestracja: 2021-06-08- 16:58

Re: Aktualizacje MM

Post autor: josel »

W wersji 0.49.12 mek hq jest generator kompanji,już nie trzeba się samemu męczyć,wystarczy ustawić wstępne parametry w tabelkach i gotowe,takie ułatwienie jak ktoś za bardzo nie ogarnia,albo nie ma zasad gry(czyli ja),na szczęście,walki dalej trzeba toczyć "ręcznie"(pewnie kiedyś zrobią auto starcia jak w total war)

Awatar użytkownika
MvB
Vice Admiral
Vice Admiral
Posty: 1805
Rejestracja: 2013-07-31- 11:57

Re: Aktualizacje MM

Post autor: MvB »

Ustaw grę bot na bot a MegaMek zagra sam...
Tylko by nie poszedł w ślady Skynetu i nie uznał, że skoro może grać bez josela, to czynnik ludzki jest niepotrzebny. :lol:
Obrazek in principio erat Verbum... Veni, vidi, Verbum vicit

ODPOWIEDZ