Temat Ogólny

Tylko tematy związane z MwO.
Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Temat Ogólny

Post autor: ManganMan »

Odwiedziłem Reddita, i szczerze mówiąc... Nihil novil, prócz zatrudnienia Bombadila.
Still listening atm, but TLDL so far: Aside from MW5, the big reason we haven't seen any new content since early 2019 is because the original IP licence for MWO expired at the end of 2019 and it didn't make sense to spend resources developing further with the licence expiring in less than 12 months and no idea which way Microsoft would go.

Earlier this year they secured a 5 year extension and more content is coming.

They are exploring ways to change the monetization model than more than just money for mechs as that isn't profitable long-term.

They are looking to the.community for input on where to go on pretty much all aspects of the game, including updating the engine (though keeping the CryEngine 3 probably makes more sense).

Will update with edits.

Interesting side note, learned MWO was one of the highest grossing per player games on the market for years. Averaging $90/pp for a few years. Makes sense given it's a niche game with an older player base.
Źródło:
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Temat Ogólny

Post autor: SeeM »

ManganMan pisze: 2020-10-11- 12:40Interesting side note, learned MWO was one of the highest grossing per player games on the market for years. Averaging $90/pp for a few years. Makes sense given it's a niche game with an older player base.
Przesądziły wieloryby z hangarem po 600 maszyn.

Wspominali, że chcieliby rozwijać obie gry. MW5, jako jednoosobówkę oraz bazę pod mody, oraz MWO jako multi. Chcą też unowocześnić nieco model finansowania tej gry, ponieważ jest on już dosyć przestarzały i opiera się na wypuszczaniu nowych modeli co jakiś czas. Obecnie mocno dochodowe są wszelakiego rodzaju wczesne dostępy, sezonowe pasy i rozglądają się w tę stronę. Większe dochody najlepiej motywują do pracy. Na pytanie o modowanie MWO padła raczej sceptyczna odpowiedź, że architektura sieciowa tej gry jest zbyt skomplikowana. Najszybciej dałoby radę wprowadzać jako mody (lub przynajmniej we współpracy z graczami) nowe mapy. No ale mapy się nie sprzedają, tylko modele i rozumiem tutaj parcie góry na bardziej dochodowe spędzanie czasu.

Najważniejsza wiadomość to przedłużenie licencji na kolejne 5 lat, co zabezpiecza obydwa produkty na dłuższa metę i można spokojnie inwestować zasoby w ich dalszy rozwój.
+

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Temat Ogólny

Post autor: ManganMan »

Nowy pakiet (Stryker Booster Pack) jest do pre-orderu z dwoma nowymi wariantami mechów:

- Thunderbolt 10SE
- (Grand) Dragon 1G

Za 20 💵 USD. Limitowany czasowo (2 miesiące).

Obrazek
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: Temat Ogólny

Post autor: Ryoken »

Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Temat Ogólny

Post autor: ManganMan »

Pacznoty na marzec.

W skrócie:
  • PPC (wszystkie): DMG zwiększono o 2 i zwiększono prędkość pocisku (w cERPPC zamiast tego jest o 1 większy splash damage), kosztem większego ciepła na strzał i wydłużonego ładowania.
  • Gaussy: także zwiększono DMG (zwykły Gauss i HGr także mają odp. 2 HP i 2.5 HP więcej); czas przeładowania LGr zwiększono z 2.6s do 5.25s, zwykłe z 5 do 7s
  • AC (wszystkie): zwiększono prędkość pocisku.
  • MRM: zwiększono HP rakiet, MRM-10 - zmniejszony rozrzut o 0.2
  • MASC: pojemność i tempo ładowania wskaźnika zmniejszone o połowę, znerfiono decelerację i skręcanie.
https://mwomercs.com/forums/topic/27951 ... arch-2021/
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
VIRKOWSKI
Seaman
Seaman
Posty: 10
Rejestracja: 2019-12-30- 16:09
Lokalizacja: TYCHY

Re: Temat Ogólny

Post autor: VIRKOWSKI »

I jak się gra po "patchu" ?? :D
No ten thunderbolt jedynie fajny bo ma masca. Jeśli chodzi o dragona, są lepsze warianty no chyba że dadzą mu jakieś dobre "querki" np na PPC (Po patchu się mocniej grzejoooo :D)

Zauważyłem powrót do MWO wielu ludzi, chyba nawet Beef wrócił do grania.

Update:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHBYjwsWZc4

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: Temat Ogólny

Post autor: Brathac »

Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

josel
Ensign
Ensign
Posty: 141
Rejestracja: 2021-06-08- 16:58

Re: Temat Ogólny

Post autor: josel »

Jak ktoś by chciał wspólnie postrzelać to można mnie spotkać po 21(nie zawsze),nick josel.

josel
Ensign
Ensign
Posty: 141
Rejestracja: 2021-06-08- 16:58

Re: Temat Ogólny

Post autor: josel »

A ja mam takie pytanie-jak zwiększyć liczbę nodów bo normalnie mam tylko 91,da się czy to już górna granica :?: .

Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Re: Temat Ogólny

Post autor: ManganMan »

To jest górna granica.
Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

ODPOWIEDZ