Temat Ogólny

Tylko tematy związane z MwO.
Awatar użytkownika
ManganMan
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3476
Rejestracja: 2013-07-31- 12:58
Lokalizacja: Lębork

Temat Ogólny

Post autor: ManganMan »

Obrazek

Forumowy Dekker / GG: 6893006
In case of doubt: Fire everything! 😈

Awatar użytkownika
Brathac
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 9025
Rejestracja: 2013-07-31- 11:08
Lokalizacja: Łódź

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Brathac »

Przestaje

Lepiej tu poczytać

http://mwomercs.com/
Obrazek
"The Bible is quite specific about killing, it is somewhat fuzzier on the subject of kneecaps". - Shepherd Book

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Ryoken »

Z tej okazji wypuszczono Launch Trailer

http://youtu.be/ea3spOtjLmI

All SYSTEM NOMINAL! (to się okaże :lol: wgrywam właśnie 11 patch-y, ciekawe czy muli jak zwykle...).

Na oficjalnym forum podają dane: 1,3 mln rejestracji. Nieźle jak na niszową grę...
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Ryoken »

Wciągnęło mnie jak nigdy, a to z powodu poprawionej optymalizacji (zwracam honor PGI):

- na swoim złomku (Core Duo 2,8 Ghz, 4Gb RAM, karta 512 Mb) wyciągam średnio na mecz 28-33 FPS-y, przy regularnej podróży na miejsce bitwy 37-38 FPS, najniższa wartość jaką zauważyłem to 18 FPS i to w baaaaardzo rzadkich przypadkach (czort wie w sumie dlaczego) na ułamek sekundy, daleko jeszcze temu do porzedniego slideshow, jednym słowem gra się bardzo komfortowo (aż chce się grać ;) ),
- do końca września trwa event "Operation 24" - gracie 24 mecze (obojętnie z jakim wynikiem) i dostajecie medalik do kokpitu (zbędny bajer, który dynda i rozprasza człowieka, ale dla kolekcjonowania ok),
- wprowadzono widok TPP, ogólnie tragedia (mech wypuszcza małego drona, bez poparcia we fluffie to jest), sam widok w walce nic nie daje (w przeciwieństwie do MW4 Merc), wręcz przeszkadza, nie widać mapy (a co za tym idzie poglądu gdzie kto jest) i ogólnie mało kto tego używa (i dobrze), jedyne co jest na plus (i psuje grę) to że jak stoisz gdzieś za ścianą i kokpit masz zasłonięty to wypuszczasz drona i widzisz cały teren poza (niszczy to double blind, czyli najfajniejszą rzecz w tej grze), poza tym zauważyłem raz dwa TAGi na swoich plecach dzięki TPP...
- zmienili zasady Gaussa, teraz trzeba przytrzymać klawisz strzału (1 sekunda) i ma się około 0,5 sekundy na puszczenie go i oddanie strzału, w przeciwnym wypadku broń się "rozładuje" i trzeba będzie ponownie ładować, nie ziębi to ani nie grzeje, niektórym może sprawiać kłopot z przyzwyczajeniem (stąd malkontenci zwą to "nerfem" Gaussa, a to g... prawda), zmiana powoduje często oszczędność amunicji (cel się schował, odpuszczam) oraz Gauss przestał być jedyną słuszną bronią gdzie nowicjusz po prostu czasem miał farta, teraz to broń dla "świadomych snajperów", sam dzięki tej nowości odstrzeliłem kilku malców ;) (co wcześniej było bardzo trudne),
- coś zrobili też z UAC-5 bo jakoś tak gorzej idzie strzelanie z tego, chyba zwiększyli szanse na jamm, ogólnie po przerzuceniu się na poczciwe AC-10 mam dużo lepsze wyniki,
- gra się teraz komapnia na kompanię (12 vs 12) i to jest dopiero DOOOOOOOM! :mrgreen:
- ogólnie już 40 meczy za mną odkąd spaczowałem, wreszcie zmontowałem full operacyjnego Dragona 1C - XL 340, 2 x ER LL + AC-10 (ponad 13 baniek to kosztowało :roll: ), ganiam 91km/h i robię za mobilny fire support z bardzo dużymi osiągnięciami jak na granie w przypadkowych PuG-ach (wyrabiać zaczynam kill ratio na plus, czyli 2 kille na jedną własną śmierć), mogę go przezbroić na Gauss + ER PPC na snipe fire support oraz na LBX-10 + MPulsy + SRM na łowcę drobnicy, jednym słowem własnym pomysłem zdziwiłem sam siebie ;),
- zauważyłem odwrót od Hunchbacka, ciekawe dlaczego...
- dobra lanca Dragon/Quickdraw/Centurion może zdziałać wiele jako mobilny fire support,
- dodali Kintaro, Victora, Quicka, Oriona,
- zastanawiam się nad jakąś krową (albo masterowaniem Dragona, jedno nie wyklucza drugiego... tylko ta kasa jak krew z nosa...) i Victor wygląda na słuszną opcję dla mnie, ale pancerza ma mało tak jak w BT (aczkolwiek widzę na statach, że maks jest 492, czyli nie jest źle, pytanie co wyciągne w uzbrojeniu przy tylu tonach na pancerz?), poza tym Highlander wygląda solidnie - tylko czy przy moim stylu gry stanie i strzelanie będzie mnie bawić? :/,
- Quickdraw wygląda solidnie tak jak w BT, same energy sloty + missile, może być fajny, ma "preferowane" kształty czytaj mały korpus i boki,
- zapisze się chyba do jakiejś jednostki bo granie na PuGach zaczyna mnie mierzić :evil:

EDIT

Dodali nowe mapy:

- Canyon Network, świetna mapa, czuję się jak w domu ;) Mała, pogmatwana (ale nie tak męcząca jak River City) z dużym potencjałem,
- Terra Therma - dla odmiany to nieporozumienie, paskudna (dodac czaszki na mostach i będzie to Młotek a nie BT) i bez polotu, nie widadomo co włączyć (thermala czy nokto), żeby coś na niej widzieć,
- nadal nr jeden jest dla mnie Alpine Peaks ;),
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Awatar użytkownika
machcio
Commodore
Commodore
Posty: 1086
Rejestracja: 2013-07-31- 16:40

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: machcio »

Ryoken pisze:- zmienili zasady Gaussa, teraz trzeba przytrzymać klawisz strzału (1 sekunda) i ma się około 0,5 sekundy na puszczenie go i oddanie strzału, w przeciwnym wypadku broń się "rozładuje" i trzeba będzie ponownie ładować, nie ziębi to ani nie grzeje, niektórym może sprawiać kłopot z przyzwyczajeniem (stąd malkontenci zwą to "nerfem" Gaussa, a to g... prawda), zmiana powoduje często oszczędność amunicji (cel się schował, odpuszczam) oraz Gauss przestał być jedyną słuszną bronią gdzie nowicjusz po prostu czasem miał farta, teraz to broń dla "świadomych snajperów", sam dzięki tej nowości odstrzeliłem kilku malców ;) (co wcześniej było bardzo trudne),

wrecz przeciwnie. Gauss jest podkręcony. ładowanie dodali żeby ostatecznie wyeliminować "pieski preriowe", czyli graczy, którzy na JJ wyskakiwali zza wzgórza, strzelali z gaussa i i chowali się z powrotem.
Teraz trzeba go naładować (kwestia wprawy), ale pocisk zamiast 1,2 km/s leci teraz 2km/s. gauss jest jeszcze skuteczniejszy na maksymalnych dystansach i w polowaniu na lighty.
Ryoken pisze:coś zrobili też z UAC-5 bo jakoś tak gorzej idzie strzelanie z tego, chyba zwiększyli szanse na jamm,

owszem. zwiększyli dwukrotnie
Ryoken pisze:zauważyłem odwrót od Hunchbacka, ciekawe dlaczego...

Hunchie jest za słaby. Reguły z table-topowej wersji mają się nijak do MWO. Hunchie jest przyzwoity we wszystkim, czyli tak naprawdę jest do niczego (nie mówię o analogowej grze oczywiście). W grze gdzie da się zmontować stalkera z 6xERPPC i nim sensownie grać to pojedyncza klucha albo 9 ML to naprawdę niewiele. Ogólnie najgorszą klasą są właśnie mediumy. Drobnica nadrabia prędkością, a heavy'ego da się już mocno nakręcić do jakiegoś ekstremum (jager albo K2 z dwoma kluchami/gaussami na przykład)
Ryoken pisze:zastanawiam się nad jakąś krową

polecam Highlandera. Dystansowo - gauss + 3 ER LL/PPC. mając JJ możesz się o wiele szybciej obracać w powietrzu niż na nogach, co zwiększa twoje szanse jak cię opadnie drobnica. Najlepszy (choć płatny) jest Heavy Metal, bo ma w miarę równo rozłożone hardpointy na lewą i prawą stronę. w standardowych maszynach masz wszystkie hardpointy po prawej stronie, ale jak się nie będziesz wystawiał to da się z tym żyć.
Jeśli wolisz krótsze dystanse to Atlas. Klucha i tona SRMek i średnich pulsaków dają ci dużo z przodu, a sterta pancerza pozwala bez napięć skrócić dystans żeby ich użyć.
Da się też zrobić dość grube wersje stalkera, ale nigdy żadnego nie miałem i znam je tylko z tej "złej" strony lufy
Obrazek

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Ryoken »

machcio pisze:Hunchie jest za słaby. Reguły z table-topowej wersji mają się nijak do MWO. Hunchie jest przyzwoity we wszystkim, czyli tak naprawdę jest do niczego (nie mówię o analogowej grze oczywiście). W grze gdzie da się zmontować stalkera z 6xERPPC i nim sensownie grać to pojedyncza klucha albo 9 ML to naprawdę niewiele. Ogólnie najgorszą klasą są właśnie mediumy. Drobnica nadrabia prędkością, a heavy'ego da się już mocno nakręcić do jakiegoś ekstremum (jager albo K2 z dwoma kluchami/gaussami na przykład).


I to mnie martwi. Mediumy w tej grze jak na razie są najsłabszą grupą, a w BT są przecież "koniami pociągowymi". Dlatego lepiej dołożyć 10 ton i zamiast Centka wsiąść w Dragona (ma co prawda ten wielki nochal, ale mój ma np. 400 pancerza, i tak na frontalny atak nim nie idę, a "smyranie" spokojnie wytrzymuję) lub Quickdrawa. Jedyny medium jaki ma sens to "nadlekka" Cykada z ECM (widziałem taki config co biegał 120 km/h oraz miał UAC/5 + 3 x ML) - nieźle wpisuje się w kawalerię (+ nękanie ECM).

P.S.

Przed chwilą 4 mecze moim cackiem - wszystkie wygrane i 2 kille na koncie ;)
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Online
Awatar użytkownika
Ryoken
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 4929
Rejestracja: 2013-07-31- 13:08

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Ryoken »

Zapowiedź Community Warfare:

http://www.youtube.com/watch?v=Jpwbt47M ... e=youtu.be

7:50 zamiast FS jest FRR - ale fanboje się wpienili i wrzawę podnieśli! :lol:
Mail: ryoken3050@gmail.com
GG: 6279290
http://ryoken3050.deviantart.com

Obrazek

HIT HARD! HIT FAST! HIT OFTEN!

Kharim
Ltn-Commander
Ltn-Commander
Posty: 303
Rejestracja: 2013-09-26- 20:06

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: Kharim »

UI 2.0 !!!
Ta gra faktycznie ma duże szanse.

Awatar użytkownika
machcio
Commodore
Commodore
Posty: 1086
Rejestracja: 2013-07-31- 16:40

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: machcio »

ja się boję tylko jednego. że się developerzy zapowietrzą i pokona ich ogrom ich własnej gry. i mam szczerą nadzieję że tego unikną
Obrazek

Awatar użytkownika
SeeM
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Posty: 3979
Rejestracja: 2013-07-31- 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: MechWarrior Online przestaje być betą imo

Post autor: SeeM »

machcio pisze:ja się boję tylko jednego. że się developerzy zapowietrzą i pokona ich ogrom ich własnej gry. i mam szczerą nadzieję że tego unikną


Myślę, że to właśnie się dzieje również z Battletechem i jakoś żyjemy. :) A słuchając komentarzy z widowni naprawdę współczuję twórcom. Mają oddanych, ale bardzo specyficznych fanów.
+

ODPOWIEDZ